Sunday, June 16, 2013

IV დღე 17 ივნისი

მრავალმხრივი ინტელექტი

ლინგვისტური
ლოგიკურ
მათემატიკური
სივრცული
კინესთეტიკური
ინტერპერსონალური
ინტრაპერსონალური
ნატურალისტური

სასწავლო პროცესის შეფასება
ნამუშევრის შეფასება


კრიტერიუმი
ყველა კრიტერიუმი ფასდება 1 ქულით
კი/არა

შინაარსობრივი მხარე
ინფორმაცია პიროვნებაზე


მუზეუმის მდებარეობა

მნიშვნელოვანი ექსპონატები

პრაქტიკული რჩევები

სლოგანი ,,რატომ უნდა წავიდე მუზეუმში“

პრეზენტირება
ვიზუალური მასალა თავსებადია პრეზენტატორის საუბართან.


ფლობს აუდიტორიას, იყენებს მიმიკას, თვალით კონტაქტს და სათანადო ინტონაციას

დროის ლიმიტი

პასუხობს აუდიტორიის შეკითხვებს, ახდენს მის არგუმენტირებას და დასაბუთებას

პასუხობს აუდიტორიის შეკითხვებს


ადამიანები განსხვავდებიან ერთმანეთისგან
ინტელექტის ტიპები
ჰემინფეროების დომინირება
აღქმის სტილი: ვიზუალი, აუდიალი და კინესთეტიკი
გონებრივი: შეფერხება, ნიჭიერი
ენის არ ფლობა

ინრუქცია:



No comments:

Post a Comment